WeLcOmE t0 ChEf bL0g

(JaNgAn LuPe kLiK kAt NuFF Ok!!!)

Sesiapa yang nak blajar memasak boleh la mencuba resepi kat blog ni....

Saturday, January 23, 2010

pLanNiNg 4 T0dAy...

Salam kepada sume..
arini ebenarnye aku ngah pening nak masak ape untuk housemate aku ni...
housemate aku sume skali 15 orng,,,so aku planning nk g pasaraya tesco coz dlm banyak-banyak pasaraya yang ade kat bukit mertajam n butterworth ni aku rase kat situ la yang paling murah untuk beli barang-barang dapur...sepatutnya awal pagi da kene bangun gi pasar..tp disebabkan aku tido lambat semalam so xdapatla nk bangun awal pg ni..hehehe
Aku akan try mencari resepi baru untuk dimuatkan dalam blog ni so harap korang pon mencube coz sume resepi yg aku letak tu aku da try dah n alhamdullah berjaya...Sodap...hehehe

1 comment: